انجمن ماورانت

آموزش تخصصی کامپیوتر و IT

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شروع کار با (Local SEO)
۴-۳-۱۳۹۶, ۱۲:۲۱ صبح (آخرین ویرایش در این ارسال: ۴-۴-۱۳۹۶ ۱۲:۲۵ صبح، توسط masterina.)
ارسال: #1
شروع کار با (Local SEO)
[rtl]براساس آماری که وبسایت Moz منتشرکرده٬ گوگل الگوریتم‌های خود را سالانه ۵۰۰الی ۶۰۰ بار به‌روزرسانیمی‌کند. البته جای نگرانی وجود ندارد بیشتر این آپدیت‌های به اندازه‌ای کوچک هستند که شاید هیچ‌وقت متوجه آنها نشویم٬ در ضمن اکثر این به‌روزرسانی‌های اصلا به زبان فارسی نمی‌رسند. اما هر از گاهی این تغییرات به اندازه‌ای بزرگ هستند که کل اینترنت را به لرزه می‌اندازند٬ آپدیت‌های پاندا وپنگوئن و آپدیتمرغ‌مگس‌خوار گوگل ازاین دسته از آپدیت‌ها بودند. در چندسال گذشته، همراه با تغییرات فراوانی که گوگل در ساختار SERPs ایجادکرد٬٬ جستجوی محلی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد. در این پست با من همراه باشید تا با قدم‌های ابتدایی در بهینه سازی محلی آشنا شوید.[/rtl]
[rtl][img=800x307]file:///C:\Users\hp\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image002.jpg[/img][/rtl]
[rtl] [/rtl]
[rtl]اگر کسبو کاری داشته باشید که در منطقه‌ی خاصی فروش بیشتری دارد٬ حتما با عنوان Local SEO یا بهینه‌سازی محلی آشنا هستید.به شرکت‌های مختلف برای بازاریابی اینترنتی رجوع کرده‌اید و آنها به شما گفته‌اند که با کمک بهینه سازی محلی می‌توانید فروش و حضور خود را در نتایج جستجو افزایش دهید. اما پس از شنیدن کلمه‌ی “بهینه سازی محلی” ممکن است فکر کنید٬ چرا به بهینه سازی محلی نیاز دارم؟ چه کمکی به کسب و کار من می‌کند؟ اصلا بهینه سازی محلی یعنی چه؟[/rtl]
[rtl]۱- چه کسب وکارهایی نیاز به بهینه سازی محلی دارند؟[/rtl]
[rtl]هر کسبو کاری که مشتریانش را افرادی ساکن شهر/مکان خاصی تشکیل می‌دهد٬ می‌تواند از بهینه سازی محلی سود ببرد. این کسب و کار می‌تواند رستوران باشد٬ فروشگاه زنجیره‌ای باشد یا هر نوع کسب و کاری که در شهر یا مکان خاصی فعالیت می‌کند باشد. اگر کسب و کار شما مکان فیزیکی دارد و خدمات آنلاین تولید محتوا فرنیان هم ارائه می‌کند با استفاده از بهینه سازی محلی می‌توانید رشد چشم‌گیری در جذب مشتریان داشته باشید.[/rtl]
[rtl]۲- تفاوت بهینهسازی محلی با بهینه سازی کلی(General SEO) در چیست؟[/rtl]
[rtl]تمامیتکنیک‌ها و روش‌هایی که در بهینه سازی کلی مورد استفاده واقع می‌شوند (لینک‌سازی٬ تولید محتوا و …) در بهینه سازی محلی هم موثر و مورد استفاده هستند اما بهینه سازی محلی چند تکنیک اضافه هم نیاز دارد.[/rtl]
[rtl]یکی ازاین تکنیک‌ها این است که کسب و کار شما باید در گوگل و دیگر سیستم‌ها ثبت شده و حضور داشته باشد. حضور در این لیست‌ها باعث می‌شود منطقه‌ی جغرافیای خود را مشخص کنید و زمانی که کاربری منطقه‌ی خاصی را در جستجوی خود مشخص کرد براساس حضور شما در آن لیست‌ها کسب و کار شما به آنها نشان داده شود.[/rtl]
[rtl]از دیگرتکنیک‌های متفاوت Citation است.
کاربرد
Citation در وجوداطلاعات NAP کسب وکارتان (Name, Adress, Phone) درسایت‌ها و لیست‌‌ها است. این اطلاعات می‌تواند در سایت کسب و کارتان باشد یا سیستم‌هایی مانند گوگل پلاس که این امکانات را برای کسب و کارهای محلی ارائه می‌کند؛ گوگل سیستم بسیار پیچیده‌ و هوشمندی دارد اما بهتر است اگر زمانی خواستید از NAP استفاده کنید به جای خلاصه‌کردن آدرس‌ها واطلاعات٬ آنها را دقیق و کامل وارد کنید.[/rtl]
[rtl]موردسوم که حتما با آن برخورد داشته اید٬ نظرات (Reviews) است.نظرات متفاوت (از نوع غیر اسپم) می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در رتبه سایت داشته باشید.[/rtl]
[rtl]۳- چهکارهایی سیگنال‌های قوی برای بهتر کردن بهینه سازی محلی ارسال میکنند؟[/rtl]
[rtl]سه مورد از موثرترین کارهایی که سیگنال بسیار خوبی در بهینه سازیمحلی ارسال می‌کنند٬ تعداد Citationها٬ تعداد نظرات و تعداد نظرات مثبتاست.تجربه ثابت کرده اگر زمانی نظرات مثبت در مورد یک کسب و کار زیاد باشد قطعا Citationnهای آن هم افزایش خواهد داشت. پسقانع‌کردن مشتریان به این که نظرات مثبت بنویسند قطعا در بهینه‌سازی محلی موثر واقع خواهد شد.[/rtl]
[rtl]البته موارددیگری مانند میزان نزدیکی محل کار شما به مرکز شهر هم هست که تاثیر خوبی در بهبود رتبه خواهند داشت.[/rtl]
[rtl]۴- از کجا شروعکنم؟[/rtl]
[rtl]حالا کهبا بهینه سازی محلی آشنا شده‌اید شاید بخواهید بدانید که باید از کجا شروع کرد.[/rtl]
[rtl]·       
NAP مخصوصکسب و کار را درست کنید: حال که می‌خواهید افراد خاصی شما را برای آدرس یا محل مشخصی پیدا کنند باید اطلاعات را درست و کامل در اختیار همه قرار دهید. این اطلاعات باید در کدهای HTML سایت بهصورت خوانا وجود داشته باشند.[/rtl]
[rtl]·       
محتوایمحلی منتشر کنید: در شهر محل کسب و کارتان برنامه‌ای در حال برگزاری است؟ آیا محصول/خدمات شما برای قشر خاصی خدمات ویژه‌ای ارائه می‌کند؟ اگر می‌خواهید مشتریان محلی داشته باشید باید به زبان آنها و در مورد دغدغه‌های آنها بنویسید.[/rtl]
[rtl]·       
صفحه‌گوگل پلاس درست کنید: ابزارهای زیادی هستند که به شما در حضور در لیست‌های محلی کمک می‌کنند اما گوگل پلاس یکی از بهترین‌ آنهاست. چه جایی بهتر از گوگل تا بتوانید خود را در کنار باقی رقبای محلی قرار دهید؟[/rtl]
[rtl]·       
لینک‌هایمحلی به دست بیاورید: سایت‌هایی که مانند شما در حال کار بر روی بهینه سازی محلی در منطقه‌ی مشخصی هستند بهترین سایت‌ها هستند که می‌توانید از آنها لینک بدست بیاورید. اگر از رقبا یا همکاران تجاریتان که در منطقه‌ی شما حضور دارند یک لینک به‌دست بیاورید قطعا تاثیر بسزایی در بهبود رتبه سایتتان خواهد داشت.[/rtl]

[rtl] [/rtl]
نقل قول
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان